Bucegi – 2011


27-29 Mai 2011 – Trofeul CPNT, Valea Bangaleasa Bucegi.

Pentru ca vroiam de mult timp sa ajung pe partea asta a Bucegilor( deoarece nu prea am avut ocazia) si pentru ca cei cu care trebuia sa merg pe creasta in Crai ori s-au tras pe cur, ori n-au putut scapa de munca, am zis de ce sa nu merg si eu in Bucegi cu toata lumea, ca de creasta mai am timp, mai ales ca acolo am mai fost si Emi facuse deja rost de masina cu care sa ajungem, la locul faptei, inca de vineri seara.

Traseu: Bangaleasa-iesire in muchie pe un valcel,nemarcat,  pe la mijlocul distantei dintre Saua Batrana si saua Strunga-Canionul Horoabelor-Padina- saua Strunga-Poiana Gutanu-inapoi in Tabara

Am avut o zi superba de vara, unii dintre noi s-au si prajit, si am facut o super-tura, pe un traseu, intr-un canion, care nici nu stiam ca exista, Canionul Horoabelor. Super zi, super tura, 12 ore, 25km pe GPS…deci: a meritat din plin frigul trait in cort Vineri seara( ptr ca eu am crezut ca e vara, sacul meu de 3 sezoane e prea gros,si l-am lasat acasa, de parca nu-l aduceam cu masina pana in tabara…dar omul din greseli invata)  si “colac peste pupaza” m-am mai culcat si subtire imbracat…ca sa nu mai povestim de durerea de cap de Duminica dimineata dupa beuta monstruoasa de seara de la foc.

De spus ar mai fi multe, prea multe… dar cum nu ma pricep la scris, tre sa mai asteptati pana face Emi o postare, ca el e mare povestitor…eu o sa va arat doar cateva poze, si prefer sa va povestesc cate ceva la bere….asa ca: “barman – hai cu ma-ta”.

Motoul turei: “Mainile pe tite, toti suntem stresati, nu scapati sapunul, nu va aplecati!” – am invatat-o si noi ceva pe Monica, ceva bun binenteles…:))