Bran-Clincea-Omu-Busteni-05.06.2011


Desi se anuntase o Duminca tare nasoala, cu ploi, furtuni, trasnete si tot tacamul, nu aveam chef sa stau in casa. Cand am auzit ca Iuly face tura, din Bran prin Bucegi, am zis: de ce nu!

Dimineata, vreme buna: soare, cald…dar stiam ca n-o sa tina mult…pana la ora 14-15, cum zicea ACCUWEATHER…:))

Intram in traseu fara apa, mai ales eu…ca nu plec niciodata pe munte cu apa de la robinet…dar nah, cand merg in trasee in care n-ami mai fost ar fi bine sa nu mai fac asa…:))

Teo mica nu a raspuns la telefon (probabil dormea), Pupaza ne dezinformeaza… dar nu-i bai, pana la urma tot gasim un firicel de apa, cu bilibostroci prin ea, dar totusi potabila…nu aveam eu baza ca vad “Cantonu” ala silvic de care zicea Andreea, (pe langa care oricum n-am trecut)…si bine am facut ca nu m-am bazat pe asta…:))

In Crai erau nori numa cat sa nu te bata soarele in cap…:))

La o belvedere am bagat si o poza de grup…asta asa ca sa nu mai zica Oana ca merg doar cu FDC-ei…:))

Dupa vreo 2 ore deja altfel statea treaba, nu-mi mai doream sa fi fost prin Crai!…iar norii veneau inspre noi

Nasol era ca nici pe aici nu arata prea promitator…Flafy ar fi zis: “Nu-i bai, am umbrela la mine”…:))… stiu eu ce stiu

Pe Hornurile Malaiestiului era soare…la Omu?… dumnezeu cu mila!…:))

Desi vremea nu arata prea bine, peisajul era :X, “de vis”, cum ar fi zis neste pretini

Pe Scara propun: Hai sa ne intoarcem in Bran, ca nu se vedea prea bine ce urmeaza dupa Omu…astia micii: “ce-ai frate, hai sa coboram prin Busteni, te sperie norii?” … o ora mai incolo faceau artificii, de la campul electrostatic din aer…VOI ATI VRUT-O!.

Pana una alta mai bag niste poze

Ne intalnim si cu Sisele si compania…fugeau inspre furtuna, ca acolo aveau masina…la juma de ora dupa aia a trasnit in directia in care fugeau ei…dar au scapat ca am vazut poze noi pe Picasa…:))

Mai bag cateva poze, apoi intr-un final trasneste undeva intre saua Tiganesti si V. Scara…toata lumea se curenteaza de la campul electrostatic produs, mai putin eu…nush de ce…si brusc mi se taie de poze, si o tai, la propriu spre Omu.

Amuzanta cumva intamplarea cu scanteile, artificiile de la degete, electrizatul parului, samd…”dar nu prea” avand in vedere ca destu de multi crapa vara, pe varfuri, prinsi de furtuni…:))

Ajunsi la cabana, am bagat un ceai, am mancat ceva slana( ca nu plec pe munte fara ea)…povestim despre artificii ( ne distram, de data asta), aflam in detaliu cum s-au intamplat toate, si dupa ce termina ploaia o dam la vale pe Cerbului

 

Fac si cateva poze la coborare, ca imi placea prea tare cum urca ceata pe vale.

In concluzie faina tura: “Iuly ia mai arata-ne mah un pic cum te-ai curentat de la bete…bzzzzzztt”