11-13.05.2012 – Teambuilding CPNT( Survival)


Zona in care se afla tabara era indicata de o harta:

ajuns acolo, trebuia sa descoperi o a doua harta care te ducea in tabara (pe aia n-o am). Am ajuns cu bine, de data asta, nu ca la mare in 7 ore si 3 bujii…=)). (prietenii stiu de ce)

Poiana minunata:

Oltul,nu prea limpede, dar frumos la apus:

…locul ales cu grija de Cornel si Iuli:

Victor sa incumetat sa treaca Oltul innot pentru instalarea unui pot pe care avea sa se desfasoare una dintre probe…:d

Seara am continuat cu un foc de tabara si o betivaneala…:))

A doua zi dimn Victor si Vlad au continuat ce sa inceput seara…respectiv trecerea peste Olt:

…din nou a ajuns cu curu’n balta (credea el ca scapa, dar n’a fost sa fie).

Apoi au inceput probele:

1. Proba cu scripetele, unde trebuia sa gasim un indiciu dupa ce eram urcati in capac:

am vrut sa-i scutesc de ridicarea mea in copac, ca eram un pic mai greu…dar n’a fost sa fie – am ajuns toti sus:

2.Proba sotronului, unde trebuia sa adunam puncte:

3.Proba lui Einstein, unde Cornel a modificat testul lui Einstein inlocuind obiectele…:d

4.Un Sudoku personalizat, de unde numerele reieseau dintr-un alt test, de matematica:

5.Proba gasirii indiciului din pestera( am avut noroc cu copilul  nostru….a gasit pestera, spre deosebire de altii…:)) )

6.Proba galetii (trebuia umpluta o galeata de apa cu obiectele ce le aveam la nou) – si uite asa din mana in mana “pana’n fund la taxatoare”, am umplut galeata!

7.Proba podului peste apa (realizat tot cu ce aveam la noi) – noroc cu siretele si curelele de la aparat ca nu a fost nevoie sa ne dezbracam la chiloti!

8.Proba adapostului (confectionarea unui adapost din crengi):

sa se observe, va rog, bara de streeptease, de la intrare…:))

9.Proba golfului…pe o insulita, unde trebuia sa ducem o minge de tenis la o gaura, relativ departe…:d

10.Proba de tractiuni, unde trebuia sa impresionam fetele cu 100 de tractiuni,dar ne-au ajutat si ele ca mai aveau nevoie de noi…:P(cu alte cuvinete ne-au impresionat ele pe noi, ori sau lasta impresionate prea usor)

11.Proba cosarcei,a fost sarita din motive tehnice…:d

12.Proba trecerii peste Olt:

13.Proba din Racos, unde trebuia sa mergem intr-o carciuma sa cautam un indiciu (cea mai faina proba dupa o zi insorita, in care m-am cam deshidratat din cauza caldurii si a lipsei de apa)…de precizat e ca: probele au fost f. usoare(unele), dar am mers toata ziua ca sa ajungem la ele…:))

14.15. au fost probe de cultura generala…sper sa nu fi uitat vreouna.

Apoi seara din nou betivaneala la foc:

Premierea:

Poza de final:

urmariiiiti manaaaaaaaaaa!….

…si uite asa: i-am facut pe toti sa rada (ce le-am aratat?!?….nu pot sa va zic!…sa va zica ei!)

Felicitari organizatorilor!